Créa-Design
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Créa-Design

Ton Forum De Créations
 
AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment : -28%
Brandt LVE127J – Lave-vaisselle encastrable 12 ...
Voir le deal
279.99 €

 

 Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3

Aller en bas 
+2
Shauni
Alicia
6 participants
AuteurMessage
Alicia
Quentin M. , il y'a je t'aime et je t'aime .. Chouchou je t'aime <3
Quentin M. , il y'a je t'aime et je t'aime .. Chouchou je t'aime
Alicia


Féminin
Nombre de messages : 2955
*Chanson du moment : The last shadow puppets, ALL.
Date d'inscription : 19/06/2007

Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Empty
MessageSujet: Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3   Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Icon_minitimeVen 21 Sep - 9:17

Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Chieuzeoy8

Chieuze' . Darling . Lewaa .
Je veux être la première a te le souhaiter ...
Aujourd'hui est un grand jour pouur toi ma petiite Chieuuze d'amour <3 .
Tu fête tes 12 ans . C'est pas rien attention t'arrive dans l'âge adulte !
Ma cherie si tu savait comme je t'aime depuis tellement longtemps . Depuiis qu'on c'est connues .
Faut dire qu'on a fait tellement de forums et de chose ensembes (L) ::
Nos delires avec encartas Chery' . Les forumes sur Adrianna , Kristen ou même Lia Graphic Design avec Laurette <3 .
En tout cas si tu savait combien je t'aime et tu me manque tellement que parfois quand je te voit sur le forum j'repense a tout c'qu'on a veut ensemble et a c'qu'on a put faire comme conneries * . Rolala si tu savait combiien je suis heureuse pour toi que aujourd'hui tu va souffler ta 12 Eme bougiiiiiiiiiie ! Et attention je chante :: ( Catastrophe internationaale =D )
Happy Birthday to yoooooou !
Happy Birthday to yoooooou !
Happy Birthday To youu Chieuuuze !
Happy Birthday to yoooooou !
Je pourrais te le dire en toutes les langues (L) Bah c'est c'que je vais faire d'ailleurs =P .

Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag
Viel gleck zuem Geburtsdeuh
Feliz cumpleaños
Boldog születésnapot kívánok
Felix dies natalis
Ne y taabo
Et même :: สุขสันต์วันเกิด ( En Hindouu je c'est pas quoii =D . )

Bref en gros .

J O Y E U X A N N I V E R S A I R E C H I E U Z E D ' A M O U R J E T ' A I M E D E T R O P . <3

Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Chieuzelcopieak6
Revenir en haut Aller en bas
Shauni
Aide Designer
Aide Designer
Shauni


Féminin
Nombre de messages : 4277
Age : 29
*Humeur : Perverse. Mouahaha.
*Chanson du moment : La nuuuditéé, dans les maréécaaaages ( ou dans un chapiteau ) (8) By Pete
Date d'inscription : 16/05/2007

Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Empty
MessageSujet: Re: Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3   Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Icon_minitimeVen 21 Sep - 10:13

JOYEUUUX NANIIVERSAIIIRE I love you
LES CREAS SONT SIIIUUPERBES
Revenir en haut Aller en bas
http://sirpaulismine.fr
Leah
Little Miss Sunshine
Little Miss Sunshine
Leah


Féminin
Nombre de messages : 2962
Age : 28
*Humeur : :D
*Chanson du moment : Heidi Montag - No more
Date d'inscription : 16/09/2006

Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Empty
MessageSujet: Re: Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3   Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Icon_minitimeVen 21 Sep - 18:47

Nan mais je vais mourir avec tous vos cadeaux triste Vous voulez ma mort c'est ça hein ?
MA CHIEUUUZE MERCI MERCI MERCIII COMME JE T'MMMMM <3
coeur rouge
Revenir en haut Aller en bas
http://lia-graphic-design.forumactif.com
Leah
Little Miss Sunshine
Little Miss Sunshine
Leah


Féminin
Nombre de messages : 2962
Age : 28
*Humeur : :D
*Chanson du moment : Heidi Montag - No more
Date d'inscription : 16/09/2006

Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Empty
MessageSujet: Re: Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3   Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Icon_minitimeVen 21 Sep - 18:48

Nan mais je vais mourir avec tous vos cadeaux triste Vous voulez ma mort c'est ça hein ?
MA CHIEUUUZE MERCI MERCI MERCIII COMME JE T'MMMMM <3
coeur rouge
Revenir en haut Aller en bas
http://lia-graphic-design.forumactif.com
Leah
Little Miss Sunshine
Little Miss Sunshine
Leah


Féminin
Nombre de messages : 2962
Age : 28
*Humeur : :D
*Chanson du moment : Heidi Montag - No more
Date d'inscription : 16/09/2006

Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Empty
MessageSujet: Re: Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3   Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Icon_minitimeVen 21 Sep - 18:48

Nan mais je vais mourir avec tous vos cadeaux triste Vous voulez ma mort c'est ça hein ?
MA CHIEUUUZE MERCI MERCI MERCIII COMME JE T'MMMMM <3
coeur rouge
Revenir en haut Aller en bas
http://lia-graphic-design.forumactif.com
Alicia
Quentin M. , il y'a je t'aime et je t'aime .. Chouchou je t'aime <3
Quentin M. , il y'a je t'aime et je t'aime .. Chouchou je t'aime
Alicia


Féminin
Nombre de messages : 2955
*Chanson du moment : The last shadow puppets, ALL.
Date d'inscription : 19/06/2007

Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Empty
MessageSujet: Re: Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3   Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Icon_minitimeVen 21 Sep - 18:51

I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Revenir en haut Aller en bas
Leah
Little Miss Sunshine
Little Miss Sunshine
Leah


Féminin
Nombre de messages : 2962
Age : 28
*Humeur : :D
*Chanson du moment : Heidi Montag - No more
Date d'inscription : 16/09/2006

Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Empty
MessageSujet: Re: Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3   Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Icon_minitimeVen 21 Sep - 18:58

JE T'AIIIME <
3
Revenir en haut Aller en bas
http://lia-graphic-design.forumactif.com
» Ðøuniia
Aide Designer
Aide Designer
» Ðøuniia


Féminin
Nombre de messages : 1990
Age : 29
*Prénom : Dounia =)
*Humeur : Normaale mdr
*Chanson du moment : NewS - Game of love
Date d'inscription : 16/09/2006

Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Empty
MessageSujet: Re: Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3   Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Icon_minitimeVen 21 Sep - 19:12

Joyeux anniversaire I love you
Revenir en haut Aller en bas
http://www.sweet-tsuki.skyblog.com
Alicia
Quentin M. , il y'a je t'aime et je t'aime .. Chouchou je t'aime <3
Quentin M. , il y'a je t'aime et je t'aime .. Chouchou je t'aime
Alicia


Féminin
Nombre de messages : 2955
*Chanson du moment : The last shadow puppets, ALL.
Date d'inscription : 19/06/2007

Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Empty
MessageSujet: Re: Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3   Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Icon_minitimeVen 21 Sep - 19:13

Je T'aime Too <3 I love you
Revenir en haut Aller en bas
Stacy .
Pro des pros CDtiens
Pro des pros CDtiens
Stacy .


Féminin
Nombre de messages : 2465
Age : 28
Date d'inscription : 16/09/2006

Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Empty
MessageSujet: Re: Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3   Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Icon_minitimeVen 21 Sep - 22:12

JOYEUX ANNIVERSAIIRE PEPE DE N'AMOUR ADOREE DE TOUJOURS TOUTE LA VIIE POUR L'ETERNITE!xD

Vraiment joyeux anniversaire,je t'aime tellement <3 Profite bien de tes 12 bougies même si en fait tu a 99 ans,mais tu reste mon pépé adorée Razz
Revenir en haut Aller en bas
Liferr
Dieu CDtien
Dieu CDtien



Féminin
Nombre de messages : 5275
Age : 35
Date d'inscription : 16/09/2006

Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Empty
MessageSujet: Re: Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3   Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Icon_minitimeMar 25 Sep - 19:46

DESOLE DU RETARD, MAIS JE POUVAIS PAS ETRE SUR L'ORDI DEPUIS PLUSIEURS JOURS, JE SUIS PASSEE EN VITESSE L'AUTRE JOUR, MAIS VRMT VITE.
J'avais retenu, vu que je t'avais posé une question sur la date un peu avant.


Bref.. Joyeuuuuuuuux Anniversaire Léwouchka, ou plutôt madame la ramasseuse de crottes I love you I love you
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Empty
MessageSujet: Re: Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3   Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3 Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Chieuze . D'amour // HAPPY FOR YOUUUUUUUUUUU <3
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» MA CHIEUZE-FLIPPEUSE VIENS PAR LA
» Happy Biirthday ma Lovliiiiiiiiiiine <3
» Ma Camille damour
» GROS MANQUE DAMOUR =P [ 1 personne ]
» MA ARASHIYETTE DAMOUR VIENT ICHI

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Créa-Design :: • Divers • :: Flood :: Anniversaires-
Sauter vers: