Créa-Design
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Créa-Design

Ton Forum De Créations
 
AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment :
Display Star Wars Unlimited Ombres de la Galaxie : ...
Voir le deal

 

 Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt

Aller en bas 
3 participants
Aller à la page : Précédent  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 26  Suivant
AuteurMessage
Lucie .
tit£ dans£us£ fOr £v£r
tit£ dans£us£ fOr £v£r
Lucie .


Féminin
Nombre de messages : 5377
Age : 31
*Prénom : Lucie
*Humeur : Mouaiis
*Chanson du moment : Berry _ Le BOnheur (L)
Date d'inscription : 16/09/2006

Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeVen 5 Oct - 20:24

RO MDR Sii elle sOnt Mèchante jvè allè les vOir mOii On Fè pas de la Peiine à MA LOVNAH SHERii3 I love you
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeSam 6 Oct - 13:39

X I love you

J'te juure j'ait trop envi d'la tuuuuuerr Rààààààààààààààààààà Evil or Very Mad pf man evil sur les nerfs sur les nerfs
Revenir en haut Aller en bas
Lucie .
tit£ dans£us£ fOr £v£r
tit£ dans£us£ fOr £v£r
Lucie .


Féminin
Nombre de messages : 5377
Age : 31
*Prénom : Lucie
*Humeur : Mouaiis
*Chanson du moment : Berry _ Le BOnheur (L)
Date d'inscription : 16/09/2006

Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeSam 6 Oct - 19:09

MDR
Att j'arriive Jvè la Tuè avèc tOii =P
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeDim 7 Oct - 8:48

A ma luuciiie xd <333
JE T'ADORE <3333
Revenir en haut Aller en bas
Lucie .
tit£ dans£us£ fOr £v£r
tit£ dans£us£ fOr £v£r
Lucie .


Féminin
Nombre de messages : 5377
Age : 31
*Prénom : Lucie
*Humeur : Mouaiis
*Chanson du moment : Berry _ Le BOnheur (L)
Date d'inscription : 16/09/2006

Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeDim 7 Oct - 17:49

HiiiHii
MOiii JE T'AiiME ET JE T'ADORE LoooL
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeLun 8 Oct - 20:41

I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Revenir en haut Aller en bas
Lucie .
tit£ dans£us£ fOr £v£r
tit£ dans£us£ fOr £v£r
Lucie .


Féminin
Nombre de messages : 5377
Age : 31
*Prénom : Lucie
*Humeur : Mouaiis
*Chanson du moment : Berry _ Le BOnheur (L)
Date d'inscription : 16/09/2006

Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeMar 9 Oct - 20:13

FiiiiOu Ta Du Passè du Temps a Fèère tt Sa <33
loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove loove
I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeMer 10 Oct - 20:43

Just for lucie<33

En parlant d'anglais g eu 17.5/20 applaud et là j'ai un bonus ce ki me fé 18.5 je crois
Revenir en haut Aller en bas
Lucie .
tit£ dans£us£ fOr £v£r
tit£ dans£us£ fOr £v£r
Lucie .


Féminin
Nombre de messages : 5377
Age : 31
*Prénom : Lucie
*Humeur : Mouaiis
*Chanson du moment : Berry _ Le BOnheur (L)
Date d'inscription : 16/09/2006

Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeJeu 11 Oct - 20:27

. Thanks <33
Mdr mOii G u une iintèèrO dEspagnOl et G PlutO Rèusssii On Vèèra la nOte =D
. Te QuiierO Lovnah <33
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeJeu 11 Oct - 20:32

CHUIS FIERE DE TOI MA PUCE JE SAIS QUE TU VA REUSSIR<3
BREF J'AI GRAVE MAL A LA CH'VILLE Rolling Eyes
Revenir en haut Aller en bas
Lucie .
tit£ dans£us£ fOr £v£r
tit£ dans£us£ fOr £v£r
Lucie .


Féminin
Nombre de messages : 5377
Age : 31
*Prénom : Lucie
*Humeur : Mouaiis
*Chanson du moment : Berry _ Le BOnheur (L)
Date d'inscription : 16/09/2006

Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeJeu 11 Oct - 20:39

.Oh Kes Kii T'arriive Chèriie?
.Mèrkii Tè tp Zentiille
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeJeu 11 Oct - 20:40

BEIN YA KELK1 KI MA FET MAL >< ET BREF
Revenir en haut Aller en bas
Lucie .
tit£ dans£us£ fOr £v£r
tit£ dans£us£ fOr £v£r
Lucie .


Féminin
Nombre de messages : 5377
Age : 31
*Prénom : Lucie
*Humeur : Mouaiis
*Chanson du moment : Berry _ Le BOnheur (L)
Date d'inscription : 16/09/2006

Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeJeu 11 Oct - 20:44

.Oh ke cOn Jvèè allè l'Tapè l'SalOt =(
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeJeu 11 Oct - 20:45

XD PUTAIIN J'TE JURE APRèS KELKE S'CONDE IL S'ENFOUT IL COMMENCE A RIIRE ET TOUT SA PFF Rolling Eyes J'TE JUURE MA CLASSE ET SUPER SUPER
Spoiler:
Revenir en haut Aller en bas
Lucie .
tit£ dans£us£ fOr £v£r
tit£ dans£us£ fOr £v£r
Lucie .


Féminin
Nombre de messages : 5377
Age : 31
*Prénom : Lucie
*Humeur : Mouaiis
*Chanson du moment : Berry _ Le BOnheur (L)
Date d'inscription : 16/09/2006

Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeVen 12 Oct - 20:26

rO Nààn Fàùùt Pàs K'tù Diise Sàà Mà Chèriie =)
Chuii Sùùr Sa Va S'arrangè =D
MOii NOn Plus Au Dèbuut j'aiimè Pàs Mà Classe et Maiintenant je L'aiime Tp Excetptè Quelque Dèbiile et iintèèlO Mè bOn
..J3 T'AiiME CH3Rii3
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeSam 13 Oct - 13:00

Rolling Eyes ouais fiouu ma classe d'avant était mieux mm^^
Revenir en haut Aller en bas
Lucie .
tit£ dans£us£ fOr £v£r
tit£ dans£us£ fOr £v£r
Lucie .


Féminin
Nombre de messages : 5377
Age : 31
*Prénom : Lucie
*Humeur : Mouaiis
*Chanson du moment : Berry _ Le BOnheur (L)
Date d'inscription : 16/09/2006

Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeSam 13 Oct - 13:04

Tkt mOii Aussii jdiisè Sa Avant =D
Chuii Sur Sa va S'arrangè
Faùùt Pas K'tu Dèsespèère Chèriie (L)
.J3 T'AiiM3 PLUS K3 TOUT
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeSam 13 Oct - 13:11

JT'M FORT OUSSIII
MOI J'PENSE PAS ^^
Revenir en haut Aller en bas
Lucie .
tit£ dans£us£ fOr £v£r
tit£ dans£us£ fOr £v£r
Lucie .


Féminin
Nombre de messages : 5377
Age : 31
*Prénom : Lucie
*Humeur : Mouaiis
*Chanson du moment : Berry _ Le BOnheur (L)
Date d'inscription : 16/09/2006

Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeSam 13 Oct - 18:52

Sii =)
Enfiin Brèèf Ta Fè kOii de Beau C'ta Prèèm?
...ii LOV3 YOU FOR3V3R
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeSam 13 Oct - 20:29

Carolenn ' voulait que je sort mais j'ai dit non parce que le temps est "vieux" comm el a dit xd^^^^

M33 tOO
Revenir en haut Aller en bas
Lucie .
tit£ dans£us£ fOr £v£r
tit£ dans£us£ fOr £v£r
Lucie .


Féminin
Nombre de messages : 5377
Age : 31
*Prénom : Lucie
*Humeur : Mouaiis
*Chanson du moment : Berry _ Le BOnheur (L)
Date d'inscription : 16/09/2006

Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeDim 14 Oct - 19:03

Mdr Okèè c ChelOu Parce Que mOii y Fsè supèr Beau du cOup hui sOrtii avèèc D pOtes (L)
. T3 QUI3RO .
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeLun 15 Oct - 9:32

CC<3
Revenir en haut Aller en bas
Lucie .
tit£ dans£us£ fOr £v£r
tit£ dans£us£ fOr £v£r
Lucie .


Féminin
Nombre de messages : 5377
Age : 31
*Prénom : Lucie
*Humeur : Mouaiis
*Chanson du moment : Berry _ Le BOnheur (L)
Date d'inscription : 16/09/2006

Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeMer 17 Oct - 18:53

COUCOU MA SHERiiE
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeMer 17 Oct - 20:43

I love you I love you I love you I love you I love you DEMAIN J'AI PA COUR LE MATIN G COUR KE DANS LA JOURNEE DE 3 A 4
Revenir en haut Aller en bas
Lucie .
tit£ dans£us£ fOr £v£r
tit£ dans£us£ fOr £v£r
Lucie .


Féminin
Nombre de messages : 5377
Age : 31
*Prénom : Lucie
*Humeur : Mouaiis
*Chanson du moment : Berry _ Le BOnheur (L)
Date d'inscription : 16/09/2006

Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitimeVen 19 Oct - 20:33

Dsl du Retard I love you
G PAS EU L'temps de Veniir sur lOrdii Hiièr ><
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Empty
MessageSujet: Re: Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt   Je T'aiime Tell'mèènt  . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt - Page 20 Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Je T'aiime Tell'mèènt . JuskO bOut On Sra Uniie Chèriie &lt
Revenir en haut 
Page 20 sur 26Aller à la page : Précédent  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 26  Suivant
 Sujets similaires
-
» JE TAIIME SORELLA . . . .
» Mariiie [Ma Niece Cheriie]
» Ma Momo chériie^^
» Ma chériie offiiciielle <*3
» Ma Chériie Chadou' !! [ Célia ]

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Créa-Design :: • Divers • :: Flood :: Chat-
Sauter vers: