Créa-Design
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Créa-Design

Ton Forum De Créations
 
AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
-29%
Le deal à ne pas rater :
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 – 16 Go / 512Go (CDAV : ...
499.99 € 699.99 €
Voir le deal

 

 Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2

Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurMessage
GazeR0ck *
Dieu CDtien
Dieu CDtien
GazeR0ck *


Féminin
Nombre de messages : 3752
Age : 31
*Humeur : bOfff ...
*Chanson du moment : GazeROCK
Date d'inscription : 06/01/2007

Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Empty
MessageSujet: Re: Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2   Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Icon_minitimeJeu 22 Nov - 21:11

QU'EST QUii YA MA CHERiiE TA L'AiiR D'ALLER MAL ? :S
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Empty
MessageSujet: Re: Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2   Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Icon_minitimeJeu 22 Nov - 21:22

OUAIS Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Revenir en haut Aller en bas
GazeR0ck *
Dieu CDtien
Dieu CDtien
GazeR0ck *


Féminin
Nombre de messages : 3752
Age : 31
*Humeur : bOfff ...
*Chanson du moment : GazeROCK
Date d'inscription : 06/01/2007

Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Empty
MessageSujet: Re: Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2   Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Icon_minitimeJeu 22 Nov - 21:44

OUEE MAiiS COMME JTE L'Aii DiiT SUR MSN TE PREND PAS LA TETE POUR DES GENTS COMME iLS LE MERiiTE PAS . . .
ENFiiiN BREF LA J'DOiiiS VREMENT YALER MA SiiiSTAAA JE T'AiiiME <33
BiiSOOO

Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Empty
MessageSujet: Re: Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2   Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Icon_minitimeSam 24 Nov - 16:15

Bisouuu^^

Slt<3
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Empty
MessageSujet: Re: Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2   Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Icon_minitimeJeu 6 Déc - 18:14

COUCOU I love you
Revenir en haut Aller en bas
GazeR0ck *
Dieu CDtien
Dieu CDtien
GazeR0ck *


Féminin
Nombre de messages : 3752
Age : 31
*Humeur : bOfff ...
*Chanson du moment : GazeROCK
Date d'inscription : 06/01/2007

Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Empty
MessageSujet: Re: Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2   Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Icon_minitimeJeu 6 Déc - 19:44

SiiiSTAA <3
SAVA ? I love you
Revenir en haut Aller en bas
GazeR0ck *
Dieu CDtien
Dieu CDtien
GazeR0ck *


Féminin
Nombre de messages : 3752
Age : 31
*Humeur : bOfff ...
*Chanson du moment : GazeROCK
Date d'inscription : 06/01/2007

Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Empty
MessageSujet: Re: Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2   Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Icon_minitimeMer 30 Jan - 21:04

Pas de répOnse Sad
Tu peut pas savOir a quel pOint tu ma manké chery, depui qu'On se parle plus je me rend cOmpte a quel pOin t'es impOrtante pOur mOua . . .
Je veux pas te perdre.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Empty
MessageSujet: Re: Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2   Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Icon_minitimeVen 1 Fév - 19:01

MOI NOON PLUS MA CELIA ET C'ESST KE G - DE TEMPS POUR V'NIR SUR LE FO...

PK : pARCE KIL FOKE KE JE TAAFF POUR LE 2 TRIMESTE Rolling Eyes
mAIS JE PENSE A TOI TOUT LES JOURS ET JE NE T'AI PAS OUBLIER J'ESPEERE KE TOI NN PLUS I love you
Revenir en haut Aller en bas
GazeR0ck *
Dieu CDtien
Dieu CDtien
GazeR0ck *


Féminin
Nombre de messages : 3752
Age : 31
*Humeur : bOfff ...
*Chanson du moment : GazeROCK
Date d'inscription : 06/01/2007

Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Empty
MessageSujet: Re: Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2   Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Icon_minitimeVen 1 Fév - 20:58

Ouiiii, c'est vraiii que c'est le deuxiième triimestre et tu as résOn <3
Et puiiis biiien sur que c'est pareiiil pOur mOuaa aussii =)
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Empty
MessageSujet: Re: Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2   Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Icon_minitimeMer 6 Fév - 17:08

Nous sommes tellement identiquues I love you I love you I love you

PS : LE 2 FERVIER J'AI PENSEE A TOI <3 SA FET UN AN K'ON S'CONNAIT <3

UUN AN DE :

BONHEUR
JOIE
DELIRE
PAPOTAAGE

ET C'EST ASSEZ MAINTENNANT QUE JE TE CONNAIS POUR TE DIRE QUE TEY UNE PERSONNE CHOUETTE ET QUE TA TOUJOURS ETE LA POUR MOI ET JE DOIS T'EN REMERCIR...
LORSQUE JE SOUFFRE TU ES LAA POUR MOIII ET C LE GESTE LE PLUS TOUCHANT POUR MOI I love you I love you I love you
ET J'ESPERE QUE SA CONTINURA COMME SA JUSKA KE SE SOIT LA 2E ANNEE KE L'ON SE CONNAIT I love you I love you

MERCII POUR TOUT MA CELIA, MA SISTA
TU PEUX VRAIMENT ETRE FIERE DE CE QUE TU ES TOI ET TA GENEROSITE
JTTTTTTTTTMMM FOOOOOOOOOOORT I love you I love you


I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Revenir en haut Aller en bas
GazeR0ck *
Dieu CDtien
Dieu CDtien
GazeR0ck *


Féminin
Nombre de messages : 3752
Age : 31
*Humeur : bOfff ...
*Chanson du moment : GazeROCK
Date d'inscription : 06/01/2007

Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Empty
MessageSujet: Re: Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2   Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Icon_minitimeJeu 7 Fév - 21:57

Ma siiiistaa x(
C'est trOp gentiiile ce que tu diis ! Moii aussiii j'aiii penser a tOua biiiensur !
Je t'aiiime fOrtt. <3
Je suiiis trOp triiiste qu'On se parle pas cOmme avant x( c'est dOmage maiis bOn sa m'enpèche pas de penser a tOua. Je t'aiiiime. <33
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Empty
MessageSujet: Re: Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2   Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Icon_minitimeVen 8 Fév - 19:50

Ouaiis sa ley .... Mais cela ne veut pas dire que j'ai rien a te diree juste ke j'ai pas le temps^^
Revenir en haut Aller en bas
GazeR0ck *
Dieu CDtien
Dieu CDtien
GazeR0ck *


Féminin
Nombre de messages : 3752
Age : 31
*Humeur : bOfff ...
*Chanson du moment : GazeROCK
Date d'inscription : 06/01/2007

Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Empty
MessageSujet: Re: Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2   Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Icon_minitimeSam 9 Fév - 14:11

Hiiii <3
Mouaa c'est pareiiil cheryy ^^
Diiis mOuaa tOut. x)
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Empty
MessageSujet: Re: Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2   Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2 - Page 8 Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L) To'2
Revenir en haut 
Page 8 sur 8Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Sujets similaires
-
» Sans toi je ne suis rien, SISTER JE T'AIME !! (L)
» < Sans toi je ne suis rien ... [ JuJu ] >
» Ma sister vient vOuar ta sister !! :p
» Melii que je taime je taime je taime
» Si dur sans toi. Sans tes paroles qui me font sourire. Melou

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Créa-Design :: • Divers • :: Flood :: Chat-
Sauter vers: