Créa-Design
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Créa-Design

Ton Forum De Créations

AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment : -23%
(Black Friday) Apple watch Apple SE GPS 44mm ...
Voir le deal
199 €

BONNE ANNI'V MA LiLaS chériiiiiiiiiiiiiie!!!!(*~SHA-UN.Y)

2 participants
AuteurMessage
Zouzou
Modo des partenaires
Modo des partenaires
Zouzou

Féminin
*Chanson du moment : Black and Gold // Sam Sparro

BONNE ANNI'V MA LiLaS chériiiiiiiiiiiiiie!!!!(*~SHA-UN.Y) Empty
MessageSujet: BONNE ANNI'V MA LiLaS chériiiiiiiiiiiiiie!!!!(*~SHA-UN.Y)   BONNE ANNI'V MA LiLaS chériiiiiiiiiiiiiie!!!!(*~SHA-UN.Y) Icon_minitimeVen 26 Oct - 16:30

Et vouiiii ma chérie je t'es pas oublié pour t'es 13 ans!

J'te souhaite plein de bonheur que cet nouvel année de t'as vie se passe a merveille que tout tes p'tits tracas de t'as nouvelles vie s'envole jtd!!!!

J'ai pas te faire de kdo mon logiciel a des p'tit blèms mais dès que je peux j'te feré un p'tit truc!!!

JTD ET ENCORE BONNE ANNI'V!!!!!!!
Revenir en haut Aller en bas
Shauni
Aide Designer
Aide Designer
Shauni

Féminin
*Chanson du moment : La nuuuditéé, dans les maréécaaaages ( ou dans un chapiteau ) (8) By Pete

MessageSujet: Re: BONNE ANNI'V MA LiLaS chériiiiiiiiiiiiiie!!!!(*~SHA-UN.Y)   BONNE ANNI'V MA LiLaS chériiiiiiiiiiiiiie!!!!(*~SHA-UN.Y) Icon_minitimeVen 26 Oct - 17:22

RHOOOO MERCIIII BCP CA ME FAIIS HYPEEER PLAISIIIIIIIRRRRRRR
I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you

ET TEN FAIS PAS POUR LE KDO CEY PAS IMPORTANT DU TOUT ^^
CE QUI ME FEY PLAISIR CEY QUE TU AIE PENSE A MOUAH coeur rouge
http://sirpaulismine.fr
Zouzou
Modo des partenaires
Modo des partenaires
Zouzou

Féminin
*Chanson du moment : Black and Gold // Sam Sparro

MessageSujet: Re: BONNE ANNI'V MA LiLaS chériiiiiiiiiiiiiie!!!!(*~SHA-UN.Y)   BONNE ANNI'V MA LiLaS chériiiiiiiiiiiiiie!!!!(*~SHA-UN.Y) Icon_minitimeDim 28 Oct - 15:08

Dou rien ma puce jtd!!!! I love you
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: BONNE ANNI'V MA LiLaS chériiiiiiiiiiiiiie!!!!(*~SHA-UN.Y)   BONNE ANNI'V MA LiLaS chériiiiiiiiiiiiiie!!!!(*~SHA-UN.Y) Icon_minitime

BONNE ANNI'V MA LiLaS chériiiiiiiiiiiiiie!!!!(*~SHA-UN.Y)
Page 1 sur 1