Créa-Design
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Créa-Design

Ton Forum De Créations

AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
-29%
Le deal à ne pas rater :
DYSON V8 Origin – Aspirateur balai sans fil
269.99 € 379.99 €
Voir le deal

Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou

3 participants
AuteurMessage
Dadie
Moi &Eux C'est Heilig* Fan De TokioHotel <483
Moi &Eux C'est Heilig* Fan De TokioHotel
Dadie

Féminin
*Prénom : Marie.
*Chanson du moment : We are the world.

Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou Empty
MessageSujet: Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou   Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou Icon_minitimeMar 31 Oct - 17:16

Voilà je ne suis pas sur d'être la demain, je vais faire des courses... Bouger quoi Crying or Very sad Et donc voilà je tiens quand même à vous souhaiter un joyeux anniversaire Wink

Lilixou I love you

Je tes rencontrer sur CD. Et on c'est de suite bien entendu.
Tes une fille en or. Super, géniale, attentif... Voilà que demain soit un jour merveilleux pouur toi et que tu es plein de cadeaux... I love you I love you I love you I love you Je ne toublierai jamais tu es gravée dans mon coeur.
Je t'aime fort fort I love you Je n'ai malheuresement pas le temps pour les créas, et mes logs ne marche plus. Je dois y aller, donc un long texte ne sera pas possible mais ça vient du coeur. Je t'aime.

Fanny I love you
Pareil que Lilixou... Tes une fille en or, je t'adore fort I love you Joyeux Anniversaire et plein de bonheur pouur toi. I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you Tes une fille géniale, délireuse... Ne change pas. I love you

JOYEUX ANNIVERSAIRES A VOUS

JE VOUS AIMES
Revenir en haut Aller en bas
http://takeabiscuit.skyrock.com
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou   Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou Icon_minitimeMar 31 Oct - 17:45

# Merciiii Ma Mariie I love you #

Tu vas me manqué demain toi aussi.. Alala, mais je suis heureuse de voir que tu as pensé a moi et je veux que tu sache, que toujours là pour parler avec toi, tu es aussi une fille super, sur qui on peut compter et déliré sans efforts I love you Vraiment je t'adOre et je souhaite que cette amitié ne s'arréte pas là I love you Jtmmm Fort Fort Fort I love you

I love you En pensée avec toi demain je serais I love you
-[JulixOunette]-[*Alix*]-
Pro des pros CDtiens
Pro des pros CDtiens

Féminin
*Prénom : dans le coeur de mon ange et de ma Stellounnette

MessageSujet: Re: Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou   Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou Icon_minitimeMar 31 Oct - 18:32

roooh merci ma marinette !!!

T'es crooo super comme fille et je suis vraiment heureuse de t'avoir rencontré !!
Jtmmmmmmmmmm I love you I love you et je penserai oucii à toi demain ma puce I love you
Dadie
Dadie

Féminin

MessageSujet: Re: Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou   Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou Icon_minitimeMar 31 Oct - 19:32

Roo les filles je vous aimes I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you Vous êtes 2 filles géniale, de confiance... I love you I love you I love you
Pro des pros CDtiens
Pro des pros CDtiens

Féminin

MessageSujet: Re: Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou   Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou Icon_minitimeMar 31 Oct - 20:29

I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Dadie
Dadie

Féminin

MessageSujet: Re: Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou   Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou Icon_minitimeMar 31 Oct - 20:40

Je vous promais dessayer, au moins dessayer de venir demain I love you
Dadie
Dadie

Féminin

MessageSujet: Re: Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou   Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou Icon_minitimeMer 1 Nov - 22:41

I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou   Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou Icon_minitimeMer 1 Nov - 22:53

I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Dadie
Dadie

Féminin

MessageSujet: Re: Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou   Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou Icon_minitimeMer 1 Nov - 22:55

Je suis contente, je suis rester bcp aujourd'hui, mon père était fatigué donc on n'est rester à la maison xD... Mais c'est normal que je suis tjrs co', je me déconnecte pas, en faites je ferme juste la fenêtre xD racontage de liife

JOYEUX ANNIVERSAIRE
Je vous aimes I love you
Pro des pros CDtiens
Pro des pros CDtiens

Féminin

MessageSujet: Re: Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou   Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou Icon_minitimeMer 1 Nov - 22:55

I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Jaany
.::. * HSM ** FoReVeR * .::.
Jaany

Féminin

MessageSujet: Re: Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou   Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou Icon_minitimeJeu 2 Nov - 13:54

I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you : I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you heart: I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you :!: I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you

I love you !!! I love you Joyeux annivairsaire avec du retard I love you !! I love you
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou   Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou Icon_minitimeJeu 2 Nov - 14:08

Alala vous êtes trOp sympa les deux soeuretteuhh Razz Very Happy I love you

Merciiii Jeanne et Merciii Beaucoup Marie, heureuse que tu aie pu rester Hier Very Happy I love you
Dadie
Dadie

Féminin

MessageSujet: Re: Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou   Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou Icon_minitimeJeu 2 Nov - 14:23

xpldr Razz Elle tiens de sa soeur Razz Na je blaguue hihi c'est touut normal, vous êtes des filles tellement superbe^^
Jaany
.::. * HSM ** FoReVeR * .::.
Jaany

Féminin

MessageSujet: Re: Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou   Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou Icon_minitimeJeu 2 Nov - 14:29

[*Fa'Nny'S*]/Goddaughter/ a écrit:

Alala vous êtes trOp sympa les deux soeuretteuhh Razz Very Happy I love you

Merciiii Jeanne et Merciii Beaucoup Marie, heureuse que tu aie pu rester Hier Very Happy I love you
De rien
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou   Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou Icon_minitimeJeu 2 Nov - 14:36

Razz Razz Marieeee, PfiOuuu tu la maltraitee tOi des foiis mdrr je rigOle ^^

Merciiiiiii I love you C'est toi qui est adorable I love you

Very Happy Jeanne Very Happy
Dadie
Dadie

Féminin

MessageSujet: Re: Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou   Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou Icon_minitimeJeu 2 Nov - 14:38

Razz Hum hum à la maison ouiii, et pii quand elle parle comme un bébé xpldr Razz Des fois elle se moque de moii et la hihii Evil or Very Mad
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou   Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou Icon_minitime

Joyeux Anniversaire Fanny and Lilixou
Page 1 sur 1